TEMATY NA ZEBRANIE w dn. 22.03.2016 r.
Co do szlabanu, obawiam się, że chyba głównym problemem jest ZIKiT, który argumentował jego postawienie chęcią niepowiększania ruchu samochodowego na ulicy Danka.

Chciałbym dodać jeszcze:

pkt. 9 Monitoring w windach
pkt. 10. Procedury w momencie kiedy zepsuta jest brama garażowa - wszystkie klatki stoją wówczas otworem dla każdego z poziomu garażu. Podczas ostaniej awarii chyba ponad 3 dni.
pkt. 11 Co ze zdemolowanym trawnikiem na dziedzińcu, firma która założyła sklep przerobiła chodznik a trawnik rozkopała i wygląda to teraz okropnie. Trawnik powinien zostać wyrównany tak jak był wcześniej. W tym momencie to jakieś góry i doliny. Dodatkowo sklep akutlanie jest zamykany z powodu małego ruchu. Co z elewacją na której zamontowane zostały szyldy/reklamy sklepu ? Czy właściciel dopilnuje naprawy elewacji ?
pkt. 12 Obowiązki administratora w sytuacjach takij jak kradzieże oraz konsekwencje za ich niewypełnienie. Ostatnia sytuacja i zachowanie zarówno administracji jak i samego dewelopera jest niedopuszczalne.
pkt. 13 Grzejniki elektryczne na klatkach wejściowych. Jeżeli dobrze pamiętam to w zeszłym roku okazało się, że były one przyczoną sporego rachunku za prąd. Czy rzeczywiście są one tam aż tak potrzebne ? Czy sa one włączane tylko na jakiś czas czy grzeją bez przerwy ? Może nie są zupełnie potrzebne ?
pkt. 14 Przedstawienie przez administratora terminarza planowanego mechanicznego sprzątania garażu, koszenia trawy, sprzątania klatek schodowych. Jeżeli dobrze pamiętam to sporą część czynszu za garaż stanowi czyszczenie mechaniczne. Chyba naliczyłem 3 lub 2 od zeszłego roku. Co do sprzątania i koszenia mieszkańcy powinni wiedzieć kiedy takie czynności są planowane/powinny się odbywać.
pkt. 15 Udostępnianie przez administratora (mailowo/na jajkiejś stronie/dowolny inny sposób) listy zgłoszonych przez mieszkańców usterek/awarii oraz informowanie mieszkańców o ich stanie realizacji (czy zgłoszenie zostało zrealizowane, czy usterka została naprawiona itd.) w formie mailowej lub dowolny inny sposób. W tym momencie zgłaszamy jakieś usterki ale nawet nie wiemy kiedy zostały naprawione, czy oczekują np. na decyzję producenta, czy oczekuje się na nowe części itd. Administrator powinien być potem rozliczany z tego i jeżeli nie zajął się lub nie zrealizował jakichś zgłoszeń powinien być za to rozliczyny. Jest masa stron i aplikacji internetowych które można wykorzystać do tego celu jednak myślę, że głównie chodzi tu o samo podejście administratora. Po prostu teraz ma mniej roboty a tak, dodatkowoy nakłada pracy.


  PRZEJDŹ NA FORUM