Procedura reklamacyjna i druk reklamacji
Przegląd budowlany i naprawa usterek na gwarancji
Szanowni Państwo
Przez ostatnie kilka dni roznosiłam druki reklamacyjne + procedury reklamacyjne w naszym bloku.Część Państwa miała dzięki temu okazje mnie spotkać osobiście. Dla tych Państwa , których nie zastałam w mieszkaniu postanowiłam tę procedurę udostępnić mailowo. Zainteresowanych proszę o kontakt na priv, druki wyślę mailem.
Sytuacja wygląda tak iż w kwietniu br. w naszym bloku został przeprowadzony przegląd budowlany. W trakcie tego przeglądu Państwo zgłaszali usterki z mieszkań i klatek schodowych, komórek lokatorskich oraz garaży.
U mnie przegląd był 24.kwietnia br. 28 kwietnia na takim druku jak Państwu udostępnię, zgłosiłam usterki, które zostały zapisane przez Panów prowadzących przegląd. Swoją reklamację zaniosłam do biura dewelopera "Kaskady", które znajduje się w naszym bloku.Reklamacja została przyjęta. W maju zostały mi naprawione na gwarancji zgłoszone usterki. Obecnie mamy czerwiec. Nie mamy jeszcze funduszu remontowego uzbieranego, póki co nie mamy go wcale. A bieżących usterek części wspólnych już jest dużo. O czym miałam szansę się przekonać roznosząc druki. Jeśli chcą Państwo mieć naprawione usterki na gwarancji, proszę o zgłaszanie usterek na piśmie do biura dewelopera. W razie pytań służę pomocą.Osoby, które potrzebują druk oraz opis jak złożyć reklamację zapraszam na priv.


  PRZEJDŹ NA FORUM