Procedura reklamacyjna i druk reklamacji
Przegląd budowlany i naprawa usterek na gwarancji
Oczywiście zanim się trzeci krok podejmie należy wcześniej do dewelopera wysłać pismo z informacją iż z braku odpowiedzi i podjęcia przez dewelopera odpowiednich działań,właściciel mieszkania podejmuje się naprawy wskazanych wcześniej usterek ale kosztami naprawy obciąży dewelopera i też dać 7 dni deweloperowi na odpowiedź tym razem wpisując konkretną datę do której ma się do tego ustosunkować.Czyli zamiast pisać 7 dni to do dnia np.31.07.2017 r. Warto zawsze też podejść osobiście do biura dewelopera i zapytać o rozpatrzenie reklamacji, jeżeli ktoś ją wysłał mailem zawsze może się zdarzyć iż wpadła do spamu. Nawet jeśli została złożona osobiście, ktoś mógł się rozchorować lub pójść na urlop. Dlatego zawsze najlepiej jest podejść osobiście i zapytać ma jakim etapie rozpatrywania jest reklamacja.


  PRZEJDŹ NA FORUM