Wspólnota Mieszkaniowa ul. W.Danka 8, Kraków
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SPRAWY ADMINISTRACYJNE » TEMATY NA ZEBRANIE W DN. 22.03.2016 R.

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

TEMATY NA ZEBRANIE w dn. 22.03.2016 r.

  
Admin
18.03.2016 14:54:13
poziom 2

Grupa: Administrator 

Veri Code:: 14C442

Posty: 62 #2255353
Od: 2015-7-22


Ilość edycji wpisu: 1
Dla podsumowania poniżej spiszmy wcześniej poruszane na forum tematy lub nowe, które chcemy poruszyć.
I wszyscy zgłaszajmy sprawy do administratora nieruchomości.
(forum jest dla nas, do wymiany informacji i dyskusji. Nawet nie wiemy, czy administrator nieruchomości czerpie stąd jakiekolwiek informacje dla wspólnej sprawy mieszkańców)

1. Uchwała w sprawie ustanowienia ciszy nocnej.
2. Co w sprawie betonowej zapory na drodze przy wyjeździe z garażu?

3. Monitoring (co z podglądem na żywo dla mieszkańców) i czy jest to wreszcie monitoring z interwencją??
4. Przesyłanie informacji MAILOWO i odpowiadanie na maile mieszkańców przez administratora.
5. Fundusz remontowy? (Chcemy wcześniej czy nie chcemy? Będziemy chcieli jakieś usprawnienia z własnego budżetu [np. szlaban przy wyjeździe z garażu zamiast zapory) lub chcemy wcześniej zbierać w mniejszych stawkach na fundusz?)
6. Kwestia czystości w klatkach, sprzątania powierzchni wspólnych, odśnieżania (!)

(nie wiem czy zauważyli Państwo, ale mimo łagodnej zimy w tym i poprzednim roku, zima zaskoczyła ekipę bardziej niż drogowców. Śliskie, nieodśnieżone chodniki i wyjazd z garażu. Tragedia jakaś.)

_________________
Piszmy o ważnych dla nas sprawach i nadajmy im właściwy bieg
  
mmmm
18.03.2016 16:08:48
Grupa: Użytkownik

Veri Code:: 193C1158

Posty: 20 #2255426
Od: 2015-8-2


Ilość edycji Admina: 1
w nawiązaniu do wątku o zmianie administratora dodam:

pkt 7 czy wspólnota ma zarząd, jeśli nie ma trzeba koniecznie wybrać, to jest bardzo istotne w załatwianiu różnych spraw, nie tylko zmiany administratora
pkt 8 prośba do administratora o udostępnienie wyniku głosowania w sprawie betonowych słupków, w klatce M6 gablota już jest
  
MrRobot
21.03.2016 17:12:15
Grupa: Użytkownik

Veri Code:: 182C1092

Posty: 14 #2256830
Od: 2015-8-31
Co do szlabanu, obawiam się, że chyba głównym problemem jest ZIKiT, który argumentował jego postawienie chęcią niepowiększania ruchu samochodowego na ulicy Danka.

Chciałbym dodać jeszcze:

pkt. 9 Monitoring w windach
pkt. 10. Procedury w momencie kiedy zepsuta jest brama garażowa - wszystkie klatki stoją wówczas otworem dla każdego z poziomu garażu. Podczas ostaniej awarii chyba ponad 3 dni.
pkt. 11 Co ze zdemolowanym trawnikiem na dziedzińcu, firma która założyła sklep przerobiła chodznik a trawnik rozkopała i wygląda to teraz okropnie. Trawnik powinien zostać wyrównany tak jak był wcześniej. W tym momencie to jakieś góry i doliny. Dodatkowo sklep akutlanie jest zamykany z powodu małego ruchu. Co z elewacją na której zamontowane zostały szyldy/reklamy sklepu ? Czy właściciel dopilnuje naprawy elewacji ?
pkt. 12 Obowiązki administratora w sytuacjach takij jak kradzieże oraz konsekwencje za ich niewypełnienie. Ostatnia sytuacja i zachowanie zarówno administracji jak i samego dewelopera jest niedopuszczalne.
pkt. 13 Grzejniki elektryczne na klatkach wejściowych. Jeżeli dobrze pamiętam to w zeszłym roku okazało się, że były one przyczoną sporego rachunku za prąd. Czy rzeczywiście są one tam aż tak potrzebne ? Czy sa one włączane tylko na jakiś czas czy grzeją bez przerwy ? Może nie są zupełnie potrzebne ?
pkt. 14 Przedstawienie przez administratora terminarza planowanego mechanicznego sprzątania garażu, koszenia trawy, sprzątania klatek schodowych. Jeżeli dobrze pamiętam to sporą część czynszu za garaż stanowi czyszczenie mechaniczne. Chyba naliczyłem 3 lub 2 od zeszłego roku. Co do sprzątania i koszenia mieszkańcy powinni wiedzieć kiedy takie czynności są planowane/powinny się odbywać.
pkt. 15 Udostępnianie przez administratora (mailowo/na jajkiejś stronie/dowolny inny sposób) listy zgłoszonych przez mieszkańców usterek/awarii oraz informowanie mieszkańców o ich stanie realizacji (czy zgłoszenie zostało zrealizowane, czy usterka została naprawiona itd.) w formie mailowej lub dowolny inny sposób. W tym momencie zgłaszamy jakieś usterki ale nawet nie wiemy kiedy zostały naprawione, czy oczekują np. na decyzję producenta, czy oczekuje się na nowe części itd. Administrator powinien być potem rozliczany z tego i jeżeli nie zajął się lub nie zrealizował jakichś zgłoszeń powinien być za to rozliczyny. Jest masa stron i aplikacji internetowych które można wykorzystać do tego celu jednak myślę, że głównie chodzi tu o samo podejście administratora. Po prostu teraz ma mniej roboty a tak, dodatkowoy nakłada pracy.
  
Bargi
23.03.2016 11:13:56
Grupa: Użytkownik

Veri Code:: 198C1188

Posty: 24 #2257719
Od: 2015-8-3
Niestety nie udało mi się dotrzeć na wczorajsze spotkanie. Mam ogromną prośbę, czy mógłby ktoś streścić mniej więcej co udało się wczoraj ustalić? Są jakieś dobre perspektywy na dalszą współpracę z administratorem?

Dzięki z góry!
  
jk
30.03.2016 21:32:05


Grupa: Użytkownik

Veri Code:: 133C399

Posty: 19 #2261569
Od: 2015-7-29
Witam serdecznie,

kilka krótkich notatek po spotkaniu wspólnoty:

1. Cisza nocna - obowiązuje od 22:00 do 6:00. Nie trzeba do tego specjalnej uchwały.
2. Monitoring - zostanie zmieniony na dużo tańszy. Zrezygnujemy z oferty firmy zarządzającej monitoringiem Przybylski) na korzyść firmy ochroniarskiej (SOLD ? czy jakoś tak, nie pamiętam nazwy). Przez najbliższe tygodnie/miesiące zostanie wzmożona ochrona przy użyciu obecnej firmy (losowe patrole, itd.) aby "oduczyć" złych nawyków.
3. Próbki monitoringu zostały obiecane ale nigdy nie dostarczone
4. komunikacja mailowa - jakaś poprawa raczej nie będzie osiągalna. Administrator wyraźnie nie rozumiał, że Wspólnotę należy informować o pewnych kluczowych wydarzeniach. Moim zdaniem, to się nie zmieni i komunikacja dalej będzie żałosna.
5. Fundusz remontowy - póki co brak
6. sprzątanie - czerwona kartka dla firmy która się tym zajmuje, deweloper zapowiedział że zajmie się tym tematem (upomnienie czy cuś...)
7. kwestia zarządu wspólnoty nie została poruszona
8. betonowy blok - nie pamiętam dokładnie co zostało powiedziane, gdyż tłumaczenie dewelopera było dość skomplikowane w tej sprawie. Czy ktoś mógłby przytoczyć szczegóły? O co to chodziło z tym sąsiadującym blokiem?
9. Monitoring w windach - sprawa do dyskusji, ma być przygotowana oferta? (o ile dobrze pamiętam)
10. jeśli chodzi o zmianę administratora, nie ma w tym temacie przeciwwskazań. Można to zrobić w dowolnym momencie. Potrzeba tylko kontr ofertę, itd.
11. opłaty za śmieci. Według pewnych osób są one przesadnie wysokie (15 zł od osoby). Głównie tu chodzi o sytuacje w których w mieszkaniu / lokalu jest zadeklarowana duża liczba osób a ilość generowanych śmieci niska. Druga sprawa, że lokatorzy nieuczciwie deklarują ilość osób zamieszkujących.
12. duża liczba osób nie płacących regularnie czynszu, przez co uchwała - o zachowaniu płynności finansowej wspólnoty. Z tego powodu wzrasta stawka eksploatacyjna.

Coś jeszcze? O czymś zapomniałem?
  
mmmm
31.03.2016 09:58:37
Grupa: Użytkownik

Veri Code:: 193C1158

Posty: 20 #2261789
Od: 2015-8-2
w sprawie betonowego bloku ja też nie bardzo zrozumiałam o co chodzi z sąsiadującym blokiem, rozumiem jedynie, że rada dzielnicy pozostaje nieugięta w tej sprawie (?), w najbliższym czasie pozwolę sobie napisać pismo do straży pożarnej czy w obecnej sytuacji nie są naruszone zasady bezpieczeństwa w związku z utrudnionym dojazdem do naszego bloku, bo kiedy był on oddawany do użytku sytuacja wyglądała inaczej-może tą drogą coś ugramy

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SPRAWY ADMINISTRACYJNE » TEMATY NA ZEBRANIE W DN. 22.03.2016 R.

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny