 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
TEMATY NA ZEBRANIE w dn. 22.03.2016 r. |  |
| | Admin | 18.03.2016 14:54:13 | 
Grupa: Administrator 
Veri Code:: 14C442
Posty: 62 #2255353 Od: 2015-7-22
Ilość edycji wpisu: 1 | Dla podsumowania poniżej spiszmy wcześniej poruszane na forum tematy lub nowe, które chcemy poruszyć. I wszyscy zgłaszajmy sprawy do administratora nieruchomości. (forum jest dla nas, do wymiany informacji i dyskusji. Nawet nie wiemy, czy administrator nieruchomości czerpie stąd jakiekolwiek informacje dla wspólnej sprawy mieszkańców)
1. Uchwała w sprawie ustanowienia ciszy nocnej. 2. Co w sprawie betonowej zapory na drodze przy wyjeździe z garażu?
3. Monitoring (co z podglądem na żywo dla mieszkańców) i czy jest to wreszcie monitoring z interwencją?? 4. Przesyłanie informacji MAILOWO i odpowiadanie na maile mieszkańców przez administratora. 5. Fundusz remontowy? (Chcemy wcześniej czy nie chcemy? Będziemy chcieli jakieś usprawnienia z własnego budżetu [np. szlaban przy wyjeździe z garażu zamiast zapory) lub chcemy wcześniej zbierać w mniejszych stawkach na fundusz?) 6. Kwestia czystości w klatkach, sprzątania powierzchni wspólnych, odśnieżania (!)
(nie wiem czy zauważyli Państwo, ale mimo łagodnej zimy w tym i poprzednim roku, zima zaskoczyła ekipę bardziej niż drogowców. Śliskie, nieodśnieżone chodniki i wyjazd z garażu. Tragedia jakaś.)
_________________ Piszmy o ważnych dla nas sprawach i nadajmy im właściwy bieg | | | mmmm | 18.03.2016 16:08:48 | Grupa: Użytkownik
Veri Code:: 193C1158
Posty: 20 #2255426 Od: 2015-8-2
Ilość edycji Admina: 1 | w nawiązaniu do wątku o zmianie administratora dodam:
pkt 7 czy wspólnota ma zarząd, jeśli nie ma trzeba koniecznie wybrać, to jest bardzo istotne w załatwianiu różnych spraw, nie tylko zmiany administratora pkt 8 prośba do administratora o udostępnienie wyniku głosowania w sprawie betonowych słupków, w klatce M6 gablota już jest | | | MrRobot | 21.03.2016 17:12:15 | Grupa: Użytkownik
Veri Code:: 182C1092
Posty: 14 #2256830 Od: 2015-8-31
| Co do szlabanu, obawiam się, że chyba głównym problemem jest ZIKiT, który argumentował jego postawienie chęcią niepowiększania ruchu samochodowego na ulicy Danka.
Chciałbym dodać jeszcze:
pkt. 9 Monitoring w windach pkt. 10. Procedury w momencie kiedy zepsuta jest brama garażowa - wszystkie klatki stoją wówczas otworem dla każdego z poziomu garażu. Podczas ostaniej awarii chyba ponad 3 dni. pkt. 11 Co ze zdemolowanym trawnikiem na dziedzińcu, firma która założyła sklep przerobiła chodznik a trawnik rozkopała i wygląda to teraz okropnie. Trawnik powinien zostać wyrównany tak jak był wcześniej. W tym momencie to jakieś góry i doliny. Dodatkowo sklep akutlanie jest zamykany z powodu małego ruchu. Co z elewacją na której zamontowane zostały szyldy/reklamy sklepu ? Czy właściciel dopilnuje naprawy elewacji ? pkt. 12 Obowiązki administratora w sytuacjach takij jak kradzieże oraz konsekwencje za ich niewypełnienie. Ostatnia sytuacja i zachowanie zarówno administracji jak i samego dewelopera jest niedopuszczalne. pkt. 13 Grzejniki elektryczne na klatkach wejściowych. Jeżeli dobrze pamiętam to w zeszłym roku okazało się, że były one przyczoną sporego rachunku za prąd. Czy rzeczywiście są one tam aż tak potrzebne ? Czy sa one włączane tylko na jakiś czas czy grzeją bez przerwy ? Może nie są zupełnie potrzebne ? pkt. 14 Przedstawienie przez administratora terminarza planowanego mechanicznego sprzątania garażu, koszenia trawy, sprzątania klatek schodowych. Jeżeli dobrze pamiętam to sporą część czynszu za garaż stanowi czyszczenie mechaniczne. Chyba naliczyłem 3 lub 2 od zeszłego roku. Co do sprzątania i koszenia mieszkańcy powinni wiedzieć kiedy takie czynności są planowane/powinny się odbywać. pkt. 15 Udostępnianie przez administratora (mailowo/na jajkiejś stronie/dowolny inny sposób) listy zgłoszonych przez mieszkańców usterek/awarii oraz informowanie mieszkańców o ich stanie realizacji (czy zgłoszenie zostało zrealizowane, czy usterka została naprawiona itd.) w formie mailowej lub dowolny inny sposób. W tym momencie zgłaszamy jakieś usterki ale nawet nie wiemy kiedy zostały naprawione, czy oczekują np. na decyzję producenta, czy oczekuje się na nowe części itd. Administrator powinien być potem rozliczany z tego i jeżeli nie zajął się lub nie zrealizował jakichś zgłoszeń powinien być za to rozliczyny. Jest masa stron i aplikacji internetowych które można wykorzystać do tego celu jednak myślę, że głównie chodzi tu o samo podejście administratora. Po prostu teraz ma mniej roboty a tak, dodatkowoy nakłada pracy. | | | Bargi | 23.03.2016 11:13:56 | Grupa: Użytkownik
Veri Code:: 198C1188
Posty: 24 #2257719 Od: 2015-8-3
| Niestety nie udało mi się dotrzeć na wczorajsze spotkanie. Mam ogromną prośbę, czy mógłby ktoś streścić mniej więcej co udało się wczoraj ustalić? Są jakieś dobre perspektywy na dalszą współpracę z administratorem?
Dzięki z góry! | | | jk | 30.03.2016 21:32:05 | 
Grupa: Użytkownik
Veri Code:: 133C399
Posty: 19 #2261569 Od: 2015-7-29
| Witam serdecznie,
kilka krótkich notatek po spotkaniu wspólnoty:
1. Cisza nocna - obowiązuje od 22:00 do 6:00. Nie trzeba do tego specjalnej uchwały. 2. Monitoring - zostanie zmieniony na dużo tańszy. Zrezygnujemy z oferty firmy zarządzającej monitoringiem Przybylski) na korzyść firmy ochroniarskiej (SOLD ? czy jakoś tak, nie pamiętam nazwy). Przez najbliższe tygodnie/miesiące zostanie wzmożona ochrona przy użyciu obecnej firmy (losowe patrole, itd.) aby "oduczyć" złych nawyków. 3. Próbki monitoringu zostały obiecane ale nigdy nie dostarczone 4. komunikacja mailowa - jakaś poprawa raczej nie będzie osiągalna. Administrator wyraźnie nie rozumiał, że Wspólnotę należy informować o pewnych kluczowych wydarzeniach. Moim zdaniem, to się nie zmieni i komunikacja dalej będzie żałosna. 5. Fundusz remontowy - póki co brak 6. sprzątanie - czerwona kartka dla firmy która się tym zajmuje, deweloper zapowiedział że zajmie się tym tematem (upomnienie czy cuś...) 7. kwestia zarządu wspólnoty nie została poruszona 8. betonowy blok - nie pamiętam dokładnie co zostało powiedziane, gdyż tłumaczenie dewelopera było dość skomplikowane w tej sprawie. Czy ktoś mógłby przytoczyć szczegóły? O co to chodziło z tym sąsiadującym blokiem? 9. Monitoring w windach - sprawa do dyskusji, ma być przygotowana oferta? (o ile dobrze pamiętam) 10. jeśli chodzi o zmianę administratora, nie ma w tym temacie przeciwwskazań. Można to zrobić w dowolnym momencie. Potrzeba tylko kontr ofertę, itd. 11. opłaty za śmieci. Według pewnych osób są one przesadnie wysokie (15 zł od osoby). Głównie tu chodzi o sytuacje w których w mieszkaniu / lokalu jest zadeklarowana duża liczba osób a ilość generowanych śmieci niska. Druga sprawa, że lokatorzy nieuczciwie deklarują ilość osób zamieszkujących. 12. duża liczba osób nie płacących regularnie czynszu, przez co uchwała - o zachowaniu płynności finansowej wspólnoty. Z tego powodu wzrasta stawka eksploatacyjna.
Coś jeszcze? O czymś zapomniałem?
| | | mmmm | 31.03.2016 09:58:37 | Grupa: Użytkownik
Veri Code:: 193C1158
Posty: 20 #2261789 Od: 2015-8-2
| w sprawie betonowego bloku ja też nie bardzo zrozumiałam o co chodzi z sąsiadującym blokiem, rozumiem jedynie, że rada dzielnicy pozostaje nieugięta w tej sprawie (?), w najbliższym czasie pozwolę sobie napisać pismo do straży pożarnej czy w obecnej sytuacji nie są naruszone zasady bezpieczeństwa w związku z utrudnionym dojazdem do naszego bloku, bo kiedy był on oddawany do użytku sytuacja wyglądała inaczej-może tą drogą coś ugramy |
 | Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|