Wspólnota Mieszkaniowa ul. W.Danka 8, Kraków
 

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SPRAWY BUDOWLANE (REMONTOWE, MODERNIZACYJNE, INWESTYCYJNE) » PROCEDURA REKLAMACYJNA I DRUK REKLAMACJI

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Procedura reklamacyjna i druk reklamacji

Przegląd budowlany i naprawa usterek na gwarancji
  
Ewa66
07.06.2017 21:18:42
Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #2432241
Od: 2015-7-30
Szanowni Państwo
Przez ostatnie kilka dni roznosiłam druki reklamacyjne + procedury reklamacyjne w naszym bloku.Część Państwa miała dzięki temu okazje mnie spotkać osobiście. Dla tych Państwa , których nie zastałam w mieszkaniu postanowiłam tę procedurę udostępnić mailowo. Zainteresowanych proszę o kontakt na priv, druki wyślę mailem.
Sytuacja wygląda tak iż w kwietniu br. w naszym bloku został przeprowadzony przegląd budowlany. W trakcie tego przeglądu Państwo zgłaszali usterki z mieszkań i klatek schodowych, komórek lokatorskich oraz garaży.
U mnie przegląd był 24.kwietnia br. 28 kwietnia na takim druku jak Państwu udostępnię, zgłosiłam usterki, które zostały zapisane przez Panów prowadzących przegląd. Swoją reklamację zaniosłam do biura dewelopera "Kaskady", które znajduje się w naszym bloku.Reklamacja została przyjęta. W maju zostały mi naprawione na gwarancji zgłoszone usterki. Obecnie mamy czerwiec. Nie mamy jeszcze funduszu remontowego uzbieranego, póki co nie mamy go wcale. A bieżących usterek części wspólnych już jest dużo. O czym miałam szansę się przekonać roznosząc druki. Jeśli chcą Państwo mieć naprawione usterki na gwarancji, proszę o zgłaszanie usterek na piśmie do biura dewelopera. W razie pytań służę pomocą.Osoby, które potrzebują druk oraz opis jak złożyć reklamację zapraszam na priv.
  
jk
13.06.2017 06:36:46


Grupa: Użytkownik

Veri Code:: 133C399

Posty: 19 #2434672
Od: 2015-7-29
Ewa,
mogła byś proszę opisać, co należy zrobić, gdy ten czas minie? Trzeba złożyć ponownie pismo czy od razu zlecić naprawę firmie trzeciej i fakturę do dewelopera o zwrot kosztów?
  
Ewa66
13.06.2017 10:12:03
Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #2434716
Od: 2015-7-30
Złożyć reklamację jeszcze raz. W razie braku odpowiedzi przy kolejnej reklamacji i braku naprawy , wtedy można naprawić na swój koszt i kosztem tym obciążyć dewelopera.
  
Ewa66
13.06.2017 10:21:07
Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #2434718
Od: 2015-7-30
Oczywiście zanim się trzeci krok podejmie należy wcześniej do dewelopera wysłać pismo z informacją iż z braku odpowiedzi i podjęcia przez dewelopera odpowiednich działań,właściciel mieszkania podejmuje się naprawy wskazanych wcześniej usterek ale kosztami naprawy obciąży dewelopera i też dać 7 dni deweloperowi na odpowiedź tym razem wpisując konkretną datę do której ma się do tego ustosunkować.Czyli zamiast pisać 7 dni to do dnia np.31.07.2017 r. Warto zawsze też podejść osobiście do biura dewelopera i zapytać o rozpatrzenie reklamacji, jeżeli ktoś ją wysłał mailem zawsze może się zdarzyć iż wpadła do spamu. Nawet jeśli została złożona osobiście, ktoś mógł się rozchorować lub pójść na urlop. Dlatego zawsze najlepiej jest podejść osobiście i zapytać ma jakim etapie rozpatrywania jest reklamacja.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SPRAWY BUDOWLANE (REMONTOWE, MODERNIZACYJNE, INWESTYCYJNE) » PROCEDURA REKLAMACYJNA I DRUK REKLAMACJI

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny